Kodėl Reklama Automagistralėje?
Auditorija: Miestas vs Automagistralė
Miestas
- Auditorijos dėmesys užimtas, eismas intensyvus;
- Labiau veikia pėsčiuosius, mažesnes pajamas uždirbančią auditoriją, jaunimą bei vyresnio amžiaus žmones;
- kai tikslas (produkto įvedimas, pardavimų skatinimas ir kt.) - greita vartotojo reakcija;
- dažniausiai pasirenkama 1 mėn. lokalinių 40-100-ties mažų reklamos stendų nuomos strategija.
Automagistralė
- Auditorijos dėmesys laisvas, eismas monotoniškas, lauko reklama užmiestyje, net paįvairina kelionę;
- veikia vairuojančiųjų ir keleivių srautus, gerai pasiekia vidutines ir aukštesnes pajamas uždirbančius žmones, vidutinio amžiaus veikliausią, aktyviausią bei didžiausią perkamąją galią turinčią auditoriją;
- kai tikslas (įvesti, palaikyti, stiprinti prekinio ženklo ilgalaikį įvaizdį), arba apjungti reklamos kampaniją miestuose ir ją ir pratęsti;
- dažniausiai pasirenkama 12 mėn. laikotarpiui 1-2 didelių lauko reklamos stendų strategija, kuri veikia šalies mastu.
Atkarpoje Vilnius-Kaunas nėra sezoniškumo – metinis dienos vidurkis – 26 000 automobilių per parą, t.y. ~34 000 per žmonių per parą arba ~ 1.000.000 žmonių per mėnesį. Kas metai automobilių srautas padidėja ~7,5% todėl reklama automagistralėje yra ypač efektyvi ir perspektyvi.